Ο μεγαλύτερος φασονίστας στο γιαούρτι γεμίζει τα ράφια του Lidl. Παράγει το ίδιο γιαούρτι με την δική του ετικέτα αλλά και με ετικέτα για λογαριασμό του Lidl. Το ίδιο γιαούρτι με την δική του ετικέτα πωλείται στο ράφι απο 20% έως 40% ακριβότερα απο το γιαούρτι φασόν με την ετικέτα του Lidl. Μάλιστα η μέθοδος σύμφωνα με τους διεθνείς όρους του τύπου του ντάμπινγκ χαρακτηρίζεται ως “Αρπακτικό”.

Χαρακτηρίζεται ως αθέμιτη πρακτική ανταγωνισμού και ως η πιο επιβλαβής μέθοδος πώλησης με υποτιθεμενη ζημία. Αποτελείται από την πώληση εκ μέρους του φασονίστα της παραγωγής στην αγορά, δημιουργώντας έτσι υποτιθέμενη ζημία, αλλά αποκτώντας παράλληλα πρόσβαση στην αγορά και εξαλείφοντας τους ανταγωνιστές. Στη συνέχεια αυξάνει την τιμή για να αποσβέσει τη ζημία και να δημιουργήσει κέρδος. Με λίγα λόγια, το ντάμπινγκ οδηγεί σε απώλεια αρχικά, όμως ελπίζει να κερδίσει αντ’αυτού μακροπρόθεσμα οφέλη.

Έτσι αποκτά συγκεντρωτικά το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά

Η Επιτροπή Ανταγωνισμού κάνει τα στραβά μάτια.

Με το αζημίωτο ;;;

Σίγουρα η καταγγελία στα αρμόδια όργανα της Ε.Ε θα αναδείξει το ντάμπινγκ του γιαουρτά