Η Ericsson προβλέπει ότι η καταναλωτική αγορά 5G θα φτάσει τα 31 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030

by on 30 November 2020

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση “5G Consumer Potential Utilization” που εκπόνησε η ConsumerLab, η καταναλωτική αγορά 5G μπορεί να φτάσει τα 31 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ παγκοσμίως μέχρι το 2030.

Σύμφωνα με τη νέα έκθεση “5G Consumer Potential Utilization” που εκπόνησε η ConsumerLab, η καταναλωτική αγορά 5G μπορεί να φτάσει τα 31 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ παγκοσμίως μέχρι το 2030. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας μπορούν να κερδίσουν 3,7 τρισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί καθώς εμφανίζονται νέες ευκαιρίες ψηφιακής υπηρεσίας.

Οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας μπορούν να αυξήσουν τα έσοδά τους από ψηφιακές υπηρεσίες μόνο έως και 131 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030, επεκτείνοντας τα σενάρια χρήσης 5G και προσφέροντάς τους ως πακέτα. Περίπου το 40 τοις εκατό αυτών των εκτιμήσεων εσόδων είναι βίντεο, επαυξημένη πραγματικότητα (AR), εικονική πραγματικότητα (VR) και παιχνίδια που υποστηρίζονται από cloud που εξυπηρετούνται σε δίκτυα 5G.

Σύμφωνα με την έκθεση, προβλέπεται ότι πάνω από το ήμισυ των καταναλωτικών δαπανών σε μέσα χωρίς αποκλεισμούς σε τομείς όπως παιχνίδια, αγορές, εκπαίδευση, απομακρυσμένη εργασία και παραγωγικότητα θα δαπανηθούν σε υπηρεσίες επαυξημένης πραγματικότητας.

Βασικά ευρήματα από την έρευνα περιλαμβάνουν πώς η πανδημία COVID-19 επηρέασε την προθυμία των καταναλωτών να αγοράσουν υπηρεσίες 5G. Στις αρχές του 2019, το 20% των καταναλωτών ήταν πρόθυμοι να αγοράσουν υπηρεσίες 5G. Ωστόσο, ο αριθμός αυτός μειώθηκε στο 10% στο τέλος του έτους. Ωστόσο, το 20% των πρώτων που ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες 5G παγκοσμίως είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για υπηρεσίες 5G. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πρώτοι που υιοθέτησαν το 5G θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην οικονομική ανάκαμψη.

Η έκθεση προβλέπει επίσης ότι οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών μπορούν να επιτύχουν 34% περισσότερα 5G μέσα έσοδα ανά χρήστη (ARPU) ενθαρρύνοντας προληπτικά τους καταναλωτές να χρησιμοποιούν 5G. Με την υιοθέτηση μιας παθητικής προσέγγισης για τα επόμενα 10 χρόνια, οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνιών θα μπορούσαν να αυξήσουν τα έσοδα των καταναλωτών με έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 2,7% σε σύγκριση με μια σταθερή αύξηση εισοδήματος 0,03%.

«Η Ericsson είναι η πρώτη που παρουσιάζει πρόβλεψη εσόδων για την καταναλωτική αγορά 5G, η οποία παραμένει η βασική δραστηριότητα των παρόχων υπηρεσιών επικοινωνιών», δήλωσε ο Jasmeet Singh Sethi, Πρόεδρος της Ericsson ConsumerLab. Στην έρευνά μας, υπογραμμίσαμε το ρόλο που διαδραματίζει η ανάπτυξη περιπτώσεων χρήσης, η καινοτομία τιμολογίων, η ποιοτική κάλυψη 5G και οι συνεργασίες οικοσυστημάτων για να ξεκλειδώσουν το πραγματικό δυναμικό αυτής της αγοράς. Είναι σαφές ότι το 5G θα δημιουργήσει τεράστιες ευκαιρίες για παρόχους υπηρεσιών επικοινωνίας για καταναλωτικές υπηρεσίες τα επόμενα 10 χρόνια. “Οι πραγματικοί νικητές σε αυτό το συνεχιζόμενο ταξίδι θα είναι οι πάροχοι υπηρεσιών επικοινωνίας που βελτιώνουν τις προσφορές των καταναλωτών γρήγορα και προληπτικά.”

Η έκθεση υπογραμμίζει επίσης πώς βασικές τεχνολογίες, όπως υπολογισμός αιχμής και τμηματοποίηση δικτύου μπορούν να βοηθήσουν τους παρόχους υπηρεσιών να εξασφαλίσουν τα έσοδά τους από υπηρεσίες 5G. Αυτά τα έσοδα μπορούν να προέλθουν από βασικές ψηφιακές υπηρεσίες, όπως παιχνίδια που υποστηρίζονται από cloud και εφαρμογές επαυξημένης πραγματικότητας, ή από άλλες υπηρεσίες όπως η συνδεσιμότητα στο αυτοκίνητο και τα σχετικά χαρακτηριστικά ασφαλείας.

Η Ericsson ConsumerLab δημοσίευσε μια αναφορά για περισσότερα από 30 σενάρια χρήσης τον Μάιο του 2019, το ενδιαφέρον των χρηστών για αυτά τα σενάρια και την προθυμία τους να πληρώσουν για αυτά. Η νέα αναφορά δυναμικού καταναλωτή 5G βασίζεται σε προβλέψεις που δημιουργούνται τόσο από παρόχους υπηρεσιών όσο και από επιχειρηματικές πιθανές προβλέψεις στο μεγαλύτερο οικοσύστημα πληροφορικής.