ΕΛΕΝΑ ΚΑΝΕ …… ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΝΕ ΤΟΥΣ !!!

by on 1 March 2015

Θυμάστε που σας είχα παρουσιάσει τρία βιντεάκια με παντιλίκια δράση και το κυνηγητό της Dianna στους … αμμολόφους. Οι αμερικανιές στο χώρο του θεάματος, συνοδεύεται από κάποια εκατομμύρια πολυεθνικών με στόχο να φτάσει το μήνυμα που επιθυμούν, όχι μέσω της τηλεόρασης,  αλλά μέσω του διαδικτύου. Και το καταφέρνουν στο έπακρο. Η Ελλάδα σήμερα αποτελεί τον ιδανικότερο «συνδυασμό» που οδηγεί στο …. Θησαυροφυλάκιο !

WILD IN THE STREETS OF …. ATHENS. Ο τίτλος από μόνος του εξιτάρει από το πρώτο δευτερόλεπτο. Το βιντεάκι με τον KEN WILD IN THE STREETS OF LOS ANGELES έχει εκατομμύρια χτυπήματα στο You Tube. Σε όλο τον κόσμο «διαφημίστηκε» η πόλη η αυτοκινητοβιομηχανία και οι υπόλοιποι σπόνσορες. Το είδαν πιτσιρικάδες και πιτσιρίκες, το είδαν μπαμπάδες και μαμάδες το είδαν κόσμος και κοσμάκης σε όλο τον πλανήτη. Η Ford πέρα από την κλασική διαφημιστική καμπάνια στην τηλεόραση παίζει χωρίς ανταγωνισμό στο κόσμο του διαδικτύου. Η διείσδυση τεράστια σε κοινό που κάποια στιγμή στο μέλλον θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο και σε αυτούς που θα αλλάξουν το αυτοκίνητο τους. Όλα συνδυάζονται στη λογική της δράσης και του θεάματος και όχι στη λογική να διαφημιστεί ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Το πάντρεμα και το λανσάρισμα, άμεσο στον υπολογιστή ή στο κινητό τηλέφωνο του καταναλωτή.

Αντίστοιχα, εταιρίες αναψυκτικών κ.τ.λ, βρίσκονται ακριβώς σε αυτή την λογική. Ο άλλος κάνει βουτιά από την στρατόσφαιρα για να δούμε το Red Bull στην οθόνη μας δλδ στο μυαλό μας !

Εκατοντάδες παραδείγματα. Με πολλά εκατομμύρια έτοιμα, απ΄ολες τις πλευρές.     

Ποιος δεν θα δει παντιλίκια με φόντο την Ακρόπολη;

Η Έλενα μας, δεν έχει παρά να κινηθεί έξυπνα και αμερικάνικα. Μην παίρνουμε μια ζωή μόνο τα αρνητικά τους.

Φέρτους εδώ, κοίμισε τους, ταΐσε τους, πότισε τους και δώσε το μήνυμα στην αγορά. Θα έχεις ουρά από αιτήματα, μόλις οι πολυεθνικές καταλάβουν ότι το μεγαλύτερο brand name στο κόσμο, που είναι η Ελλάδα, αφού για 6 χρόνια βρίσκεται στην δημοσιότητα, παίζει έξυπνα και ωραία. Θα κατασκηνώσουν μόνιμα εδώ !  

Αφήστε την λογική της μαλακίας, γυρνάμε δυο παραλίες βίντεο πληρώνονται εκατομμύρια στους κολλητούς για να πούμε ότι κάνουμε καμπάνια.    

Ρίξε τα λεφτά σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Θα τα πάρεις πίσω σε μια νύχτα.    

Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες σήμερα. Το πώς παίζεται το παιχνίδι και ποια θα πρέπει να είναι η λογική στο Υπουργείο Τουρισμού λέω.

Η λογική έρχεται ο κελεμπίας στη Κρήτη και τρέχουμε να βγάλουμε φωτό δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στην ενίσχυση του  ναρκισσισμού της … Όλγας μας.

Και αντί να του πει «Πουτ δε κοτς νταουν σλοουλι» όταν ο κελεμπίας πήρε κρητικές κότες μαζί του, μοστράριζε για selfie.

Μεγάλε οι κότες μόλις βγεις από τον ελληνικό εναέριο χώρο θα ψοφήσουν. Και όποια επιβιώσει θα είναι με ψυχολογικά. Είναι …… αλανιάρες ! κρητικές ! αυτές. Δεν παίρνεις εκεί την πλαγία του βουνού να φτιάξεις σύγχρονο μεγάλο κοτέτσι; Τις δικές σου κότες θα τις ταΐζουμε κάθε μέρα χαβιάρι και θα σου στέλνουμε τα αυγά ! Τα άλλα θα τα κάνουμε εξαγωγή. Έτσι κάνει ο κόσμος, αυτά λέει ο κόσμος, Όλγα μας στον κελεμπία.

Αλλά που μυαλό. Μόνο για selfie…

Υ.Γ. Έλενα δεν κλείνεις ένα τραπεζάκι, με φόντο την Ακρόπολη, να πιούμε ένα κρασάκι, να σου πω λεπτομέρειες για τις αμερικανιές να τους τρελάνεις όλους;