ΓΙΑΤΙ Η Κ/Ξ ΑΚΤΩΡ- J&P ΑΒΑΞ- ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ «ΤΕΜΕΝΟΥΣ» ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΝΤΕ ΑΓΟΝΕΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ;

by on 1 December 2013

Γιατί η κ/ξ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών της χώρας ανέλαβε τελικά την ευθύνη κατασκευής του «τεμένους» ενός έργου τόσο μικρής οικονομικής κλίμακας και αφού χρειάστηκε η καθ΄ υπέρβαση τροποποίηση του σχετικού πλαισίου;

Προϋπολογισμού 946.000 ευρώ το επίμαχο έργο, δεν προβλέπεται από την σχετική νομοθεσία να αναλαμβάνεται από εταιρείες της ανώτατης τάξης ( για να μην προκαλείται αθέμιτος ανταγωνισμός) αναλήφθηκε- ουσιαστικά με ανάθεση- από τα συναρμόδια υπουργεία με το ΥΠΕΧΩΔΕ να εισάγει ΚΑΤΑ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ τροποποίηση προκειμένου να επιτραπεί η συμμετοχή εταιρειών Ζ και ΣΤ΄τάξης.

Εύλογο το ερώτημα, γιατί οι τρεις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου (Ακτωρ, J&P Αβαξ και ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ) ανέλαβαν την κατασκευή ενός έργου μόλις 946.000 ευρώ, διαιρούμενου δια του τέσσερα. Δηλαδή για 236.500 ευρώ για την κάθε μία από τις τέσσερις της κοινοπραξίας.

Αποτέλεσε άραγε το συγκεκριμένο έργο «διαβατήριο» αφ΄ενός για την περιβόητη επανεκκίνηση των «μεγάλων έργων» με τις προκλητικές αυξήσεις στα διόδια; Αποτέλεσε άραγε το συγκεκριμένο έργο…επιταγή για ευνοικότερη/ελαστικότερη μεταχείριση των συγκεκριμένων εταιρειών από τράπεζες και δανειστές;

Και ο ρόλος του –  δεν πρόλαβα να διαβάσω αλλά υπόγραψα το Μνημόνιο- πολύπλαγκτου κ. Χρυσοχοίδη, ο οποίος κατ΄επανάληψη έχει αναφερθεί πως παίζει «αλλότριο παιχνίδι»;

ο (παρά ) στρατιωτικός.